sobota, 19 października 2013

Odkurzanie bloga...

Tak mi wstyd, że długo mnie tu nie było.
Ale wiele pozmieniało się w moim życiu. Zmieniłam się i wiem to, ale w pewnej części jestem jeszcze dawną sobą. Nie wiem czy jestem lepszą osobą. 
Ale jedno wiem, że muszę nadrobić zaległości na blogu. 
Tutaj łapcie mój obecny ryjek. 

Teraz niestety nie mam jak założyć różków. ;/
Jestem leniwa, ale teraz się wezmę za bloga.
Ostatnio też zaczęłam ćwiczyć i dobrze mi idzie. Polubiłam te ćwiczenia. 
Swoją drogą... Zamówiłam kolejne rzeczy. 



Już się nie mogę doczekać, jak dostanę te rzeczy w swoje łapki.
Na dodatek bardzo się cieszę, ponieważ tata mi zafundował czarne zamszowe creepersy z ćwiekami na podwójnej platformie.
A na dodatek kupiłam sobie dziś słodkie buciki emu o kolorze ciemnego brązu z wzorem norweskim i białym futerkiem. 
Są tak bardzo urocze... 
Jutro dam zdjęcia wszystkich rzeczy.
Dziś już jestem zmęczona, a chcę jeszcze zarwać nockę na oglądaniu American Horror Story. 
Uwielbiam ten serial! Polecam go wszystkim. 

Kocham ten gif.
Bombowych snów.
^
|
|


5 komentarzy:

  1. O boże ... Oglądasz AHS - kocham toooo... ale pierwszy sezon najlepszy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja uwielbiam wszystkie, ale najbardziej to hmm drugi sezon. Nie mogę się doczekać czwartego sezonu. Zapowiada się ciekawie.:D

      Usuń
  2. nominowałam cię do konkursu Liebster Blog Award :) więcej informacji na moim blogu : )
    aaduskaduska.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  3. koty koty wszędzie koty :D

    http://madame-violet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń