poniedziałek, 14 lipca 2014

Pierwszy Tysiąc, Wielkie Zmiany ~~

Hej Ho!
Wybił pierwszy tysiąc, jestem taka szczęśliwa.<3 Dziękuję wam wszystkim za tak liczne odwiedziny.
W moim życiu zaszło wiele zmian, przez co nie miałam czasu na zajęcie się blogiem.
Ale w końcu nadeszły wakacje i mogę zrobić zaplanowane notki.
Ogółem zmieniłam swój styl totalnie.
Parę moich zdjątek:




W takim jasnym kolorze czuję się o wiele lepiej. Myślę, że niedługo dodam ulzzang make up tutorial. Pod warunkiem, że przybędzie mi czytelników i będziecie chętni na taki tutorial.
To tyle na razie. W następnej notce napiszę o tym jak zeszłam z ciemnych włosów na upragnione białe włosy. Słodkich kochani!


3 komentarze:

  1. Ładnie Ci w blondzie i do twarzy blondynce w różowym :)

    http://agamafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne masz włosy (。´∀`)ノ Zapraszam do siebie ajaufokamikadze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze Ci w tym kolorze i fajny blog

    OdpowiedzUsuń