piątek, 18 lipca 2014

Kimchi Viva Blue from Uniqso - Circle lenses Review ~~

A więc, jak obiecałam ... Review Circle lens!<3
Jakiś spory czas temu zamówiłam sobie soczewki Kimchi Viva Blue z Uniqso, za pośrednictwem Itonia Shopping Service.
 Kilka szczegółowych informacji:

Wielkość: 16mm  

Uwodnienie: 55%        

Ilość tonów: 2                           

Moc: 0.00 ( maksymalna -7.00)                

Kolor: niebieski ( do wyboru są: brąz, fiolet i szary)   

Żywotność : Rok

Promień krzywizny :  8.6mm


 Cena : 97 zł łącznie z przesyłką


Zdjęcie z stronki:




Moje oczy są koloru zielonego z domieszką szarego. Ogółem są jednym wielkim miksem. 


Tak soczewki wyglądają w pojemniczku do nich



A tak wyglądają na moich oczkach w świetle dziennym:







Moja ocena

Wygoda 5/5

Są bardzo wygodne, ale po jakichś 10 godzinach moje oczka padają. 

Krycie 5/5

Uważam, że krycie mają idealne. Zamiast zielonych mam niebieskie oczęta

Wygląd 5/5

Nic dodać nic ująć, soczewki nadają oczom lalkowy wygląd, a taki efekt chciałam osiągnąć. 
Jednocześnie nie są zbyt nienaturalne.

Dostawa 5/5

Itonia tak jak zawsze świetnie sobie poradziła. Kontakt z nią jest obłędny. Zawsze odpisze i doradzi.
Klient ma poczucie, że chce ona dla niego jak najlepiej.
Przesyłka dotarła po ok. 1 mies, czyli standardowo, jeśli chodzi o takie odległości.
Na dodatek uniqso zawsze ma jakiś rabat lub darmową wysyłkę.

Gorąco polecam ich stronkę. 


A czy wy macie doświadczenia z circle lens? Jesteście za czy przeciwko noszeniu im?

8 komentarzy:

  1. Soczewki bardzo ładne, ale prooooszę - zmień czcionkę, albo chociaż kolor :( Bardzo ciężko się czyta, bo literki są jasne na białym tle :)

    http://black-speckle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zacną uwagę, już zmieniłam kolorek. :D Za niedługo zmienię czcionkę, jak mi przypadnie jakaś do gustu. :)

      Usuń
  2. Efekt jest super :) Chyba też kupię sobie na próbę. Tylko czy dam radę? Nigdy nie nosiłam soczewek :( Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe są :) ja nosze czarne czasami
    pozdraiwma
    mój blog click

    OdpowiedzUsuń
  4. Soczewki wyglądają świetnie ^-^ Przejrzysty post co uwielbiam. Obserwuję~`
    http://kasumivkato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak pozytywny komentarz. :D Już nie raz odwiedziłam twojego bloga, jest świetny. <3

      Usuń
  5. Chyba je kupię, zobaczymy jak zdadzą egzamin :)
    Obserwuję - http://paris2607.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te same soczewki! Są cudowne! Chociaż według mnie są mało wygodne..

    Zapraszam: http://ciciaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń