wtorek, 19 sierpnia 2014

Co u mnie + recenzja allepaznokcie, plany cosplayowe

Hejo!

Ostatnio dużo się u mnie dzieje. Czekałam również na wenę, co by tu napisać.
Ale w końcu wróciłam! Mam nadzieję, że się cieszycie.



Jak Wam mijają wakacje? Mi się one strasznie dłużą... Chcę już do szkoły, o dziwo.
Na dodatek będę mieć więcej pieniążków, co mnie cieszy. Więc bądźcie gotowi na więcej recenzji.
Dzisiaj wam przedstawię recenzję produktów od Allepaznokcie.
W domu muszę sprzątać, jak większość ludzi. Najgorsze jest mycie naczyń, przez co lakier mi się zawsze odpryskuje... Ale moim bohaterem są lakiery od Allepaznokcie.
Lakiery jakie zamówiłam to:

 KLIK


KLIK 

Zamówiłam jeszcze zmywacz, który mnie bardzo skusił.
Na ten czas użyłam jedynie lakieru holograficznego. Jest to chyba mój najlepszy lakier w całym życiu. Nie, nie koloryzuję. :) Otóż, nakładając lakier nie wyjechałam ani razu poza płytkę paznokcia. Co jest cudem, bo zawsze wyjeżdżam. Na dodatek wystarczyła jedna warstwa. Mieni się on cudownie, najlepszy efekt według mnie jest w nocy, wtedy tak ładnie się to mieni. Nie wiem, jak to opisać dokładnie, dlatego musicie koniecznie kupić ten lakier. Trwałość jego jest zachwycająca, ponieważ zazwyczaj lakiery na drugi dzień już się trochę odpryskiwały. Dlatego bałam się, że jak mam zmywać naczynia, to wszystko zejdzie. O dziwo nic, a nic nie zeszło. Lakier nie schodzi aż do tygodnia, sama liczyłam. Poniżej parę zdjęć całej przesyłki:







Co do przesyłki, to szła jakieś 3 dni. Wszystkie rzeczy były owinięte folią bąbelkową i obklejone taśmą, a dla dodatkowego bezpieczeństwa przesyłka była w kopercie z folią bąbelkową.
A teraz pokażę wam, jak lakier holograficzny prezentuje się na moich paznokciach.


Kończąc o lakierach, chcę się wam czymś pochwalić. Ostatnio jestem tak ambitna, że postanowiłam się wziąć za cosplay. Szerszymi informacjami podzielę się z wami w następnym poście.

A Wy bawicie się w cosplay? Jakie lakiery z waszej kolekcji podobają się wam najbardziej i jakie chcielibyście mieć?
Albo...  Łapcie jeszcze moje nowe zdjęcia. Odmienny styl jak widać. Mam nadzieję, że wam się podobam w takiej oto wyraźniejszej odsłonie. 


 Omg, i`m so funny..


Wyczekujcie następnej notki. :3





6 komentarzy:

  1. Śliczny lakier i paznokcie *n* Ogólnie uroczy blog ^^
    Zapraszam na mojego :)
    http://psychedelicworldpudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie maluje paznokci, ponieważ strasznie mnie to denerwuje i zaraz mam ochotę to zmyć xD
    Ten holograficzny musi być super *.*
    Co to za cosplay? Strasznie mnie tym zaciekawiłaś :3
    Ja niedawno robiłam cosplay Banby Mahiry :D

    Zapraszam:http://ciciaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia ^^

    http://imunicornx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę lakierów ;3; Śliczne zdjęcia!
    http://trimforos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz *o* Taki delikatny styl nie wszystkim pasuje, ale Ty wyglądasz wspaniale. ;3
    Cosplay zbiera żniwo, ja pewnie też się w końcu skuszę XD
    Pozdrawiam ciepło c;

    www.radioaktiv.hpu.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :3 Ja w końcu się zebrałam w sobie i zaczynam powoli robić. Myślę, że będę wstawiać progressy co jakiś czas.

      Usuń