niedziela, 28 września 2014

Jesienne Postanowienia....

Witam was cieplutko.

W końcu zaczęła się Jesień. Nie wiem jak Wy, ale uwielbiam tę porę roku. Co za tym idzie, moje postanowienia jesienne. Chciałam Was zachęcić do robienia ich nie tylko na Nowy Rok, ale na każdą porę roku. Oczywiście to tylko moja opinia i nikogo do tego nie zmuszam. Chociaż sądzę, że daje to większą motywację, ponieważ trudno jest sprostać tak dużej ilości postanowień. No, ale do sedna!



Moje postanowienia:


Zaczynam ćwiczyć znowu, tym razem już sobie nie odpuszczę po 3 miesiącu

Przyłożę się bardziej do nauki, żeby dostać się na UAM

Zacznę oszczędzać pieniążki na prawko A1 i kupię sobie moją wymarzoną Yamahę yzf                        r125 
Postaram się częściej pisać notki

Pozbędę się wszystkich rzeczy, które już nie są mi potrzebne

Stanę się bardziej towarzyska i otwarta na ludzi niż dotychczas

Bardziej zadbam o swoje zdrowie i wygląd




Myślę, że wystarczająco dużo rzeczy sobie przemyślałam i mam nadzieję, że zrobicie to samo. Wierzcie mi, że naprawdę warto poświęcić czas na takie postanowienia.

Dodatkowo mam w planach zakupienie kilku rzeczy, których no po prostu pragnę i nie wyobrażam sobie, że nie będę ich mieć.


Moje śliczności z Bershki, nie długo będą moje!



Lity już od dawna znajdują się na mojej liście życzeń. Niestety  do teraz dziwnym trafem nie zebrałam się w sobie i ich nie kupiłam.





Długo szukałam brązowych soczewek do moich jasnych oczu. Te mi najbardziej wpadły w oko, mam nadzieję że będą idealne.


Teraz coś z intymnej części garderoby:




Pas do pończoch vintage. Uwielbiam modę z lat 40 i 50.



A Wy odświeżyłyście swoją listę zakupów? Czy już od dawna w portfelu pusto?

Wyczekujcie następnej notki kochani.

11 komentarzy:

  1. Przyznaje sie, przeczytałam wszystko i skusiłam się na obserwację :P Widze, że to będzie pierwszy komentarz do tego posta. Hehe. Brązowe soczewki? Ładne. Lubie naturalne kolorki soczewek, mimo że sama mam nienaturalnie wyglądające czerwone(ale jakie czerwone wyglądałyby naturalnie?). Pas do pończoch *-* Cudny! Tylko nie dla mnie. Hehhehe. Narazie trzeba troche schudnąć ;P
    U mnie portfel pustawy :x ale plany są! Na buty Demonii, taaak ja to mam plany XD uzbieram na nie pewnie dopiero za rok, ale co mi tam?

    Zapraszam do siebie;
    http://etsuko-dizerra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, niezmiernie mi miło. :) Zbieraj zbieraj, będziesz miała świetne uczucie, jak kupisz te wymarzone butki.

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że uda Ci się wytrwać w postanowieniach :)
    Pozdrawiam ♥
    kawaii-lullaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę! Mam nadzieję, że jeden obserwator więcej cię zmotywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez bardzo chcialabym miec brazowe soczewki. Niestety u mnie problemem nie jest to, ze nie moge ich dostac, tylko bardziej to, jak w nich wygladam (idiotycznie, krotko mowiac). Jednak Tobie napewno beda pasowaly! A co do postanowien to trzymam kciuki, dasz rade! :)

    http://tofu---tofu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wierzę w Ciebie i dasz radę !! <33

    W wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, może ci się spodoba i zostaniesz moją czytelniczką bądź zostawisz po sobie jakiś ślad tak jak ja u Ciebie :)
    http://cukiereczekxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi) Great post♥ Cuuute^^

    Follow me and I will follow back)
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com
    Write me if you follow me)

    OdpowiedzUsuń
  7. też uwielbiam jesień, ale jakoś nigdy nie przyszły mi do głowy 'jesienne postanowienia'. powodzenia i życzę wytrwałości, bo brzmią super. ♥
    obserwuję i zapraszam na: http://dead-moth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń